Pagina's

dinsdag 8 juli 2014

New home

Voor mijn neef, die deze week gaat verhuizen naar een studentenflat!
Na het zien van het eerste filmpje van Stampinback heb ik deze kaart gemaakt. Zonder stencil, dat moet ik nog bestellen, maar met stroken papier.
Als eerste heb ik het vergrootglas gestempeld, daarna rondom gemaskerd en een deel van de grote huizenrij gestempeld.
Toen het glas gemaskerd en de kleine huizenrij gestempeld, wel even zoeken zodat ik het goede huisje onder het glas had liggen. Aan de andere kant nog een rijtje gestempeld.
Alles gemaskerd en de achtergrond gesponst met distress en een paar vogeltjes getekend.
Hand en huisjes ingekleurd met mementomarkers.
De tekststempel op geel gestempeld en uitgeponst. Daarna op een oranje, gekarteld rondje.



Groetjes, Wiepke

1 opmerking: